Op deze pagina staan de meest gestelde vragen en hun antwoorden. Heb je een vraag die niet op deze pagina staat? Vraag het dan aan onze digitale Eekhoorn Snutje. (Je vind hem rechts onderaan elke pagina)
Weet zelfs hij geen antwoord op je vraag, dan kan je ons nog altijd contacteren via onze contact pagina.
Algemene vragen
1Leveren jullie in Nederland?
Helaas leveren we momenteel enkel naar adressen in België.
Maar houd onze socials en nieuwsbrief in de gaten.
Maar houd onze socials en nieuwsbrief in de gaten.
2Wat als ik niet tevreden ben over een artikel?
Dat willen we natuurlijk niet. TwoTrees gaat voor 100% tevredenheid!
Je hebt 14 dagen retourrecht. Dat wil zeggen dat je het artikel binnen de 14 dagen na levering mag terugsturen.
Hier zijn natuurlijk wel enkele voorwaarden aan gekoppeld. Die kan je lezen op de "retour"-pagina.
Hier zijn natuurlijk wel enkele voorwaarden aan gekoppeld. Die kan je lezen op de "retour"-pagina.
3Waar blijft mijn bestelling?
Van zodra uw bestelling ons magazijn verlaat sturen wij u een tracking-link. Zo kan je je bestelling volgen.
Je bestelling verlaat binnen de 4 werkdagen ons magazijn. Reken vanaf dan nog 2 werkdagen voordat de bezorgdienst je pakje aan je deur brengt.
U zal ook nog een tracking-link ontvangen van Bpost of PostNL.
Je bestelling verlaat binnen de 4 werkdagen ons magazijn. Reken vanaf dan nog 2 werkdagen voordat de bezorgdienst je pakje aan je deur brengt.
U zal ook nog een tracking-link ontvangen van Bpost of PostNL.
Bestellen
1Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Betalen kan met Bancontact, VISA, Mastercard, PayPal en Google Pay. Welke methode je ook kiest, alle betalingsopties zijn beveiligd.
2Waar kan ik mijn voucher of kortingscode ingeven?
YES! Je hebt een korting gescoord!
Geef de code in op de afreken-pagina.
De korting gaat onmiddellijk van het te betalen bedrag af.
Geef de code in op de afreken-pagina.
De korting gaat onmiddellijk van het te betalen bedrag af.
3Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?
Bij de meeste producten staat een maattabel op de product pagina.
Onze kleding komt overeen met de Europese maten.
Onze kleding komt overeen met de Europese maten.
4Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Van zodra wij je betaling hebben ontvangen gaan we aan de slag.
In principe kan je je bestelling dan niet meer wijzigen of annuleren.
Maar als je zo snel mogelijk na je bestelling contact met ons opneemt via het contact-formulier kunnen we je bestelling misschien nog tegen houden.
In principe kan je je bestelling dan niet meer wijzigen of annuleren.
Maar als je zo snel mogelijk na je bestelling contact met ons opneemt via het contact-formulier kunnen we je bestelling misschien nog tegen houden.